hemma idag!

2009-06-02 @ 17:24:30
Det är tisdag så just nu borde jag vara i kungsträdgården i operakällarens tält, det är smaka på sthlm den här veckan. Men jag ligger i sängen och kollar på tv ist, jag orkade verkligen inte och hade ont i huvudet så det blir en
mysa-framför-tv:n-med-godis-medan-det-regnar-dag!

Jag och jossi åt frukost/lunch på Mcdonalds idag men det var knappt gott asså... sen vinkade jag av henne när hon tog tåget tillbaka till Falun, jag hade väldigt stor lust att hopppa på tåget också men det skulle ju inte vara särskilt smart.

hehe jag fick nyss ett väldigt jobbigt samtal på telen. Ska man göra nått man verkligen inte vill för att inte göra nån besviken? i guess so :( haha ni får se vad jag snackar om nästa vecka, ni kommer verkigen se. . .

Kvällens planer ;) :
Paris Hilton's my new BFF
Desperate housewives <3
Christine
Brothers and sisters

Kommentarer

Postat av: Zandra

Jag har ett hum...

2009-06-02 @ 20:38:32

Postat av: Helene

haha, 12 års väntan är snart över...

2009-06-03 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback