STHLM

2009-05-10 @ 22:49:59
Ja men då har jag skaffat en blogg då! har ingen aning vem som skulle vilja läsa om mitt liv men jag tänker skriva ändå :)

Just nu sitter jag helt själv i en död bruds lägenhet i Igelboda, Saltsjöbaden, Stockholm! Jag ska vara här på praktik i 5 veckor på Operkällaren och jag har idag min första lediga dag efter en vecka där. Det har gått ganska bra tycker jag även fast jag har längtat hem som en galning och jag och min roomie (Emilie) haft helt olika arbetstider som gjort att vi knappt setts på en vecka fast vi sovit i samma rum hehe.

Emilie, www.emilieenorell.blogg.se kommer tillbaka från sin helg i underbara falun om nån timme och då ska vi dricka lite vin och äta lite tortellini :)


operakällarens matsal

Kommentarer

Postat av: liban

juuuuuuuu jag läser gärna ditt liv om sthlm baby. fortsätta bara.hahhaahaha

2009-05-13 @ 09:24:21

Postat av: Zandra

Klart jag ska tjuvläsa ;D

2009-05-13 @ 22:00:48
URL: http://www.hawkbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback