härlig morgon...

2009-05-28 @ 02:31:34

Min dag började ganska dåligt faktiskt, jag vaknade vid halv 8 tiden av borrljud i nån lägenhet i närheten men efter somnat om och fått lite mer sömn så vart det bättre, en latte och fralla ute i solen hjälpte, själv dock men jag hade Liban i luren så jag hade absolut inget att klaga på :) Men sen var det segt på praktiken och jag längtar verkligen hem nu :( men kanske får lite hemmakänsla när jossi kommer på besök på söndag, hon stannar till tisdag och då har jag inte alls många dagar kvar till Falun och studenten! 

Imorgon kommer jag nog också vakna tidigt eftersom då är det den här lägenheten som står på tur, usch...
men nu ska jag sova , jag mår illa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback