Helg

2009-05-25 @ 18:17:12
Ja mamma kom ju hit i lördags natt och i söndags gick jag lite på stan medan hon och Petter gjorde annat, jag hittade äntligen ett par vita jeans :) på bik bok och dessutom var det rea så det passade mig fin fint.. sen åt vi middag på en uteservering i solen i gamla stan, jag åt en riktigt god pasta med ett glas vitt :D

sen åkte jag bara snabbt tillbaka till igelboda men själv eftersom dom skulle till tåget och åka hem igen. jag hann bara byta om och fixa mig lite innan jag åkte tillbaka in till stan och fridhemsplan där mötte jag upp Anne och Anette så gick vi till Nivå 22 och drack lite bärs :) vi satt där ganska länge innan vi åkte vidare  till sturehov där vi inte fick komma in eftersom vi var för unga hehe vilket vi visste innan men man kan ju alltid prova :P Men så stod det ett tält där vi satte oss ett tag tills vi drog vidare till Cafe opera. Den första vakten sa att vi inte kunde komma in eftersom det är 23 eller om han tyckte vi var för fulla? men den andra kände tydligen igen oss för han sa åt den andra att släppa in oss hehe så in kom vi, men det var inte något att hurra för, eller alltså det var inget speciellt där faktiskt! fast det var riktigt kul när anette ramlade ganska rejält i mitten av golvet hahaha..

Det var en riktigt rolig kväll, tills det var dags att ta sig hem igen, Anette hoppade in i en taxi mot nånstans och jag och Anne började vandra til slussen. Jag kände mig lugn eftersom jag visste att bussen skulle gå 10 i 4 men när jag kommer fram går det ingenting alls så jag blev ganska deppig av att sitta och vänta till första saltjöbanan som kom halv 6. uch va trött jag var när jag såg solen gå upp över hamnen. så kvällen slutade i min säng vid kvart över 6!



stockholm natt


tack och hej nu ska jag ta en dusch och en köpa nån god mat och kanske hyra en film :D

Kommentarer

Postat av: jossi

haha stackars lilla bella satt där helt själv:(

2009-05-25 @ 21:50:01

Postat av: Anonym

och du jag visste att du hade den där tröjan på dig:)

2009-05-25 @ 22:06:19

Postat av: Helene

Madridkänsla...?

2009-06-03 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback