Jamaican me crazy

2009-06-02 @ 00:12:17

Jamen nu är den lilla skiten Jossi här brevid mig i soffan i Igelboda :) hon kom igår vid 12 tiden så jag åkte in till stan och mötte upp henne så gick vi igenom hela stockholms affärer, kändes det som iaf!

Jag köpte:

Bikini från h&m
2 linnen från bik bok
skor från H&m
örhängen till balen

sen lagade vi en rejäl pastasallad och chorizo haha som vi såklart åt på balkongen i det fina vädret, såg gott ut va haha??


slitna och flera hundringar fattigare somnade vi som djur efter en film och chips och dipp :D

Idag vaknade vi vid 10 och stekte lite i solen innan vi åkte in till stan igen, vi började med en riktigt god Ben & Jerrys glass i Gamla stan innan vi gick igenom alla äffärer igen. Idag köpte jag faktiskt bara en nessecär hahahahah och ett par skor som jag lämnade tillbaka så fort mitt kort drogs haha var riktigt pinsamt och Jossi gjorde inte situationen bättre av att stå bakom mig och asgarva...
Vi vart grymt hungriga och jag åt en gigantisk kyckling och pommes tallrik i kungshallen! sen åt vi ännu mer glass i solen innan vi helt slut satte oss på tåget mot saltsjöbaden.

Det har varit en väldigt trevlig helg :) och när lill sis åker hem kommer jag nog längta hem mer än jag nånsin gjort innan! Men jag får väl hålla ut dom här sista dagarna, inte alls långt kvar nu.


 

Tack för att du kom och hälsade på Jossilito ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback