fyfan

2009-05-29 @ 00:48:05

fy fan va jag fryser
fyfan va det regnar
fyfan va jag fick akta mig för stora sniglar på vägen
fyfan va mina fötter gör ont
fyfan va jag är hungrig
fyfan vad jag ska sova

Idag har jag små handlat lite, det gjorde mig på betydligt bättre humör än igår kväll, iförsig köpte jag bara ett linne från Cubus och ett par örhängen men småsaker gör mirakel :D Jag vaknade sjukt tidigt imorse efterom dom borrade igen, fyyyy fan och jag som inte kunde somna igår heller utan låg vaken i flera timmar!! så kom bygg killarna hit så jag drog ganska tidigt till stan och mötte Anne så tog vi en kyckling/curry baguette på Sandy's, dom har sjukt goda grejer! sen vandrade vi to work! 

I början av kvällen gick det väldigt segt men vid nio tiden började det dra igång, var ganska mycket gäster så dagen hör till en av dom bättre... men från och med imorgon blir jag enssam praktikant så det kommer nog suga lite ......

nu ska jag ägna mig åt min vanliga kvälls aktivitet, kolla medium. (finns inte mycket att välja på vid den här tiden :( ) 

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback