fetto

2009-05-15 @ 02:18:50
shit nu vart det mcdonalds igen, herregud vart är jag på väg?
Nu ligger jag på min luftmadrass och kollar lite Seinfeld med Emilie :) Vi käkade på tåget hem haha!

Det gick bra idag på operkällaren tycker jag, känns som man börjar komma in i rutinerna nu.

Imorgon tänkte jag gå upp lite tidigare och köpa mig en kaffe och frukost på statoil eller ica och ta en liten promenad här omkring innan jag börjar. Fast jag känner lite obehagskänsla och skam när jag går till det där lilla ica sen jag och Sanna gick dit barfota i festklänningar bakis och gick genom ett litet dagis och frågade efter vägen hahaha, inte min vackraste dag kanske. , men så går det när man har skavsår. Som Emilie ligger och gråter över just nu! stackaren...





Jag står och häller i lite vatten, känner mig säker...
Gäst: (i mina öron) Har du varit här i typ hundra år eller?
Bella: hihi (tänker, damn jag är bra) jag? nej alltså....
Gäst: Nej taket menar jag?
Bella: jaha...  mmm vet inte


Haha hoho

Kommentarer

Postat av: Lisen G

Hahahaha den dar om killen som fragade om taket var kul. Jag tror sakert att du ar rena profset. han var sakert bara historielarare eller natt.

2009-05-15 @ 21:42:33

Postat av: hanna

ja vill också va i sthlm och äta på mcd med dig.. misssss u

2009-05-21 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback