im back on track

2009-05-23 @ 01:17:53

Äntligen har jag fått igång internet igen :) så dags att uppdatera tycker jag! nu ligger jag i sängen efter en otroligt lång kväll på operakällaren... gubben i lilla jönsonligan var där, operakillen och igår var tomas ledin där.

Förra helgen var jag i Falun som var precis om vanligt fast för första gången såg jag det om min drömstad haha vilket skämt va....

MIN HELG/VECKA HELT ENKELT:

-  Öl, fridhemsplan, mcdonalds, korv, vilse på tunnelbanan, bergsklättring och såklart ett trasigt tåg under samma dygn med Emilie Norell
- Ost, vin och mys kväll med den bästa libidich
- stan med lilla Jossi följt av en underbar pizza på maistro
- träff med lärare barbro på opera = fick veta att jag fick MVG på slutprovet :D yeeeees
- sjukt mycket godis framför seinfeld
- hämtat mina glasögon
- lång runda på stan i jakt efter serveringbyxor


Ost night:




Nu ska jag kolla på the hills och sen sova så mina ömma vader och fötter mår bättre till imorgon. btw kommer mamma förbi imorgon natt :) GODNATT people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback