min första vecka i storstaden

2009-05-10 @ 23:04:31

Jag började i tisdags på operkällaren, var nervös som helvete men alla vr snälla och det var inte så jobbigt som jag trodde de skulle vara

jag har vandrat omkring på stan lite men själv haha eftersom jag börjat 3 och då har emilie bara en timme tills hon slutar igen men men

En kväll på operkällaren var Roger Moore(James Bond skådespelaren) och åt middag, det var lite häftigt tycker jag :)

I fredags vaknade jag och emilie av att det plingade på dörren vid halv 8, det plingade säkert 300 gånger haha men vi struntade i att öppna eftersom jag visste att det skulle komma byggarbetare någon vecka och byta alla fönster i lägenheten. vi fortsatte sova och det plingade några gånger i halvtimmen, sen gick emilie vid kanske 9 men jag sov kvar och fortsatte strunta i plinget tills dom låser upp dörren vi halv 10 och typ 8 gubbar stormar in i lägenheten och börjar riva ut alla fönster medan jag försöker se något utan mina linser och letar reda på lite kläder och hoppar in i duschen haha har nog aldrig varit så glad över att jag frusit hela natten, jag hade tröja och shorts annars hade läget varit om möjligt ännu pinsammare.

På kvällen när jag slutat vid 11 på fredagen mötte jag Liban och hans gäng på fridhemsplan och tog några öl. Det var en kul kväll förutom att jag var nära att kissa på mig på bussen hem men hann precis springa ur bussen till trottoaren! puh

Lördagen var lugn, jag mötte upp liban igen vid 11 och käkade lite och kollade film så vinkade jag av honom idag när han skulle tillbaka till Falun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback