trög dag...

2009-05-11 @ 23:40:03
Hejsan (Jossi haha) inatt firade jag och emilie hennes hemkomst med vinet hon hade med sig, det var mysigt! Sen hade vi ju tänkt att gå runt på stan lite idag innan hon skulle börja men vi vaknade vid 2 och insåg att det var försent så vi tog en sväng in på mcdonalds (3:e gången den här helgen), Emilie slängde i sig sina cheeseburgare så hon skulle hinna sin buss medan jag fick vänta på min mat, så där satt jag vid ett vid ett bord med ett fönster större än himmelen helt själv med en chickenburger... nja det lät deppigare än det var, den var sjukt god.

Sen åkte jag ut till min släktings optiker shop och kollade min syn och hittade ett par snygga Dolce Gabbana glasögon jag tänker köpa :)

Liknanade dom här



Jag blev bjuden på middag där också sen åkte jag  till Igelboda igen! snart kommer Emilie så ska vi väl lägga oss lite tidigare än igår så vi kommer iväg till stan innan jag börjar klockan 3.







Kommentarer

Postat av: Anonym

haha hej bella :D

2009-05-12 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback