free

2009-05-24 @ 01:51:56
äntligen ledig i 2 dagar :D

snart kommer väl mamma från arlanda tror jag, hoppas dom bjuder mig på nån god middag imorgon för jag har bara ätit lunch hela veckan så känner för nått great!

apropå lunch så köpte jag minsann lunch idag haha, restaurangen vi brukar äta lunch på hade stängt redan när det var dags idag så jag och mina praktikkompanjoner gick till mcdonalds med en lista på vad alla (många) skulle ha haha och det var inte lite kan jag säga, så kände mig ganska hatad av en lång kö som inte höll igen med klagning efter typ en kvart när dom fortfarande hållde på fylla påsar haha och mina pengar inte ens räckte haha men det löste sig!

Imorgon (söndag) blir det utgång med praktik tjejerna, jag vet jag har försökt säga att man inte går ut på en söndag! men så ska det bli iaf..

Dagens sms:
Från: Jossi
Idag blev jag och Elin jagade av psyktjejen. Hon cyklade efter oss

Kommentarer

Postat av: Zandra

Joo du Bellsingen, alltid söndagar!!! Klart att söndagar är utgångsdag, speciellt när man jobbar på restaurang ;)

2009-05-24 @ 20:02:45

Postat av: bella

haha jaa det kändes ju som lördag eftersom man var ledig, det var inte alls illa :)

2009-05-25 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback